Tijdens de eerste afspraak geeft de chirurg uitleg over de ingreep, de mogelijke risico’s en de nazorg. De chirurg bekijkt je gezicht en bespreekt de mogelijkheden. Ook zal de chirurg vragen stellen over je algemene gezondheid, medische achtergrond en medicijngebruik. Gebruik je medicijnen? Neem dan een recente medicatielijst mee. In overleg met de arts staak je indien nodig met medicijngebruik.

Na het intakegesprek met de arts heb je een gesprek met de consulente. Ze zal je informatie geven over hoe het traject eruit zal gaan zien, informeren over de nazorg de kosten en de tijdsplanning. De consulent is je contactpersoon en zal je door het gehele traject begeleiden.

Wat is het resultaat van andere cliënten met een neuscorrectie?

Onze Bey-ervaringen website is speciaal ontwikkeld om de ervaringen van andere cliënten die jou voor gingen te delen. Op deze website kun je alle voor & na foto's zien en persoonlijke ervaringen lezen.

Wat zijn de risico’s van een neuscorrectie?

Een rhinoplastiek oftewel neuscorrectie is een veilige operatie. Ernstige complicaties zijn zeer zeldzaam. Echter, het is belangrijk dat u zich realiseert dat iedere chirurgische ingreep risico’s en complicaties met zich mee kan brengen. Bij plastisch chirurgische ingrepen gaat het in principe om gezonde mensen en zijn de risico’s en de kans op complicaties gering. De meest voorkomende complicaties die kunnen optreden zijn bloeding en infectie. Dit wordt voorkomen met respectievelijk een neustampon en een antibiotica kuur rond in ingreep.