Home » Over Bey » Waarom Bey?

Waarom Bey?

Een behandeling bij Bey betekent de beste zorg, een premium ervaring en hoogstpersoonlijke service. En we werken er continu aan om onze kwaliteit op het allerhoogste niveau te houden. Hoe we dat doen, lees je hieronder.

 

Onze kwaliteitsresultaten zijn openbaar

We begrijpen dat kwaliteit van zorg en specialisten een belangrijk criterium is bij een beslissing voor een cosmetische ingreep. Ook huisartsen en verzekeraars moeten precies weten naar wie ze doorverwijzen. Daarom zijn onze kwaliteitsuitkomsten altijd openbaar. Kijk hier voor het volledige rapport van zeven door ons veel behandelde aandoeningen. 

Je vindt ons op Zorgkaart Nederland

Op Zorgkaart Nederland vind je onafhankelijke waarderingen van Bey. Zorgkaart Nederland is een initiatief van patiëntenfederatie NPCF, met 9.000 bezoekers en 3.700 waarderingen per maand. Bekijk hier hoe Bey Clinics wordt gewaardeerd door cliënten door middel van voor & na foto’s, video’s en ervaringen. 

Onze artsen zijn hoogopgeleid

Al onze vestigingen zijn voorzien van state-of-the-art operatiefaciliteiten, high tech diagnostische apparatuur en comfortabele herstelkamers. De artsen worden opgeleid aan de Bergman Academy. Het zijn stuk voor stuk serieuze vakmensen die breed zijn opgeleid om patiënten van de beste zorg te voorzien. Niet alleen medisch, maar ook communicatief en ethisch. Professionals met een better safe than sorry mentaliteit, die jaarlijks ethisch getoetst worden. Want dat alles mogelijk is bij Bey, betekent niet dat we op elk verzoek ingaan. Ook daarmee onderscheiden wij ons als een veilig en betrouwbaar instituut. 

We zijn ZKN gecertificeerd

Zelfstandige klinieken met het ZKN-keurmerk staan garant voor een hoge kwaliteit van medische zorg, korte wachttijden, innovatieve behandelmethoden en een efficiënte en persoonlijke medische behandeling, waarbij je gezondheid centraal staat. Lees hier wat een ZKN-keurmerk precies inhoudt.

Ervaringen van andere

Wij vinden het belangrijk om transparant te zijn. Bekijk hier de ervaringen van cliënten die je voor gingen.

We luisteren naar onze cliënten 

Bij vrijwel alle behandelingen vragen wij onze cliënten mee te doen aan de PROM’s (Patient Reported Outcome Measures). Ze vullen drie keer een vragenlijst in. Vóór de eerste afspraak, drie maanden na de behandeling en een jaar na de behandeling. Door de resultaten te vergelijken, zien we of onze behandelingen de klachten echt verhelpen en passen we waar nodig onze behandelingen aan. De resultaten vind je online.

We houden cliënttevredenheidsonderzoeken

We vinden het belangrijk om te horen hoe onze cliënten de service hebben ervaren. Daarom vragen we hen na afloop van de behandeling een rapportcijfer te geven voor bijvoorbeeld de ontvangst en de informatievoorziening. Ook deze resultaten publiceren we online zodra ze beschikbaar zijn.