Informatie gevonden of heb je nog vragen?

Mijn Bey: jouw persoonlijke cliëntportaal

Mijn Bey is jouw persoonlijke, beveiligde online omgeving. Bij een behandeling komt er veel op je af. Met Mijn Bey heb je alle informatie op het juiste moment. Je ziet informatie over de voorbereiding, de behandeling, jouw afspraken tot en met de herstelperiode. Ook kun je vragenlijsten invullen, medicijngegevens bekijken en onderdelen van je medisch dossier inzien. Gewoon op je mobiele telefoon, desktop of tablet. Mijn Bey heeft een gebruiksvriendelijke app, deze is gratis te downloaden.

Inloggen in Mijn Bey

Met je DigiD kunt je gemakkelijk en veilig inloggen in Mijn Bey. Wanneer je nog geen DigiD hebt, kunt je deze aanvragen op www.digid.nl. Hier vind je ook alle informatie over het eenvoudig inloggen met DigiD en handige instructievideo’s. Update de laatste versie van de app voor nog meer inloggemak.
Mijn Bey 2

Alle voordelen op een rij

  • Je eigen persoonlijke tijdlijn met korte en relevante berichten
  • Voor, tijdens en na de behandeling de juiste informatie
  • Gebruiksvriendelijk en gratis
  • Altijd en overal beschikbaar
  • Handig voor jezelf en je omgeving
  • Goede voorbereiding op de behandeling en je herstel

Download nu Mijn Bey

Mijn Bey is gratis te downloaden in de Appstore of Google Playstore.
De app is te gebruiken op een (smart) mobiele telefoon én op een tabletbey-clinics-mijn-bey-logo.png.

 Klik hier voor het Mijn Bey portaal


Veelgestelde vragen

Waar kan ik op digid.nl de instructievideo’s vinden?

Je kunt de instructievideo’s hier vinden.

Als ik probeer in te loggen verschijnt de mededeling: ‘Vraag uw zorgverlener om u aan te melden’. Wat kan ik doen?

Neem contact met ons op via 088 9000 500. Wij zorgen dan dat je toegang krijgt.

De foutmelding ‘U hebt geen toegang tot dit portaal’ verschijnt als ik probeer in te loggen. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via 088 9000 500. Wij zorgen dan dat je toegang krijgt.

Na het inloggen met DigiD keer ik niet terug naar de app, maar blijf ik in de browser. Hoe komt dat?

Je gebruikt een verouderde versie van de Mijn Bey app. Update de nieuwe versie van Mijn Bey vanuit jouw app store. Met deze nieuwe versie blijf je in de app en word je niet meer omgeleid.

Bekijk meer