Maak een afspraak Contact opnemen


Wat moet je doen als je een klacht hebt?

Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Bespreek eerst de klacht met de direct betrokkene of diens verantwoordelijke. Er kan sprake zijn van een misverstand en dan zoeken we graag naar een oplossing. Indien je je klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kun je je wenden tot de klachtencoördinator van de betreffende vestiging.

De klachtencoördinator helpt je bij het zoeken naar een bevredigende oplossing voor uw klacht en informeert je over het klachtenproces. Bij de klachtencoördinator kun je ook terecht voor al je vragen omtrent klachten.

Je kunt contact opnemen met de klachtencoördinator door het klachtenformulier in te vullen of te mailen naar: klachten@bergmanclinics.com.
Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van de klachtencoördinator.

Als je er met overleg niet uitkomt

Indien je er met de klachtencoördinator niet uitkomt, dan kun je je klacht voorleggen aan de Klachtencommissie. Bergman Clinics heeft een onafhankelijke klachtencommissie, die klachten van patiënten onderzoekt en er een uitspraak over doet. Daarnaast is Bergman Clinics als lid van Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) aangesloten bij de erkende Geschillencommissie ZKN.

Hieronder tref je onze klachtenfolder aan en tevens het reglement van de klachtencommissie. Een eventuele klacht voor de klachtencommissie kun je schriftelijk indienen bij de secretaris van de klachtencommissie. Dit kan per e-mail (klachtencommissie@bergmanclinics.com) of per post:

Bergman Clinics
t.a.v. Secretaris Klachtencommissie
Postbus 5323
1410 AH Naarden

Bekijk hierboven de klachtenfolder of klik hier.
De algemene voorwaarden opgesteld door de ZKN worden door Bey by Bergman Clinics in acht genomen, klik hier voor de algemene voorwaarden.

Het reglement klachtencommissie kun je hier vinden.
Meer informatie over de geschillencommissie kun je hier vinden.




Neem contact op of bekijk onze vestigingen