Informatie gevonden of heb je nog vragen?

Wat moet je doen als je een klacht hebt?

Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Bespreek eerst de klacht met de direct betrokkene of diens verantwoordelijke. Er kan sprake zijn van een misverstand en dan zoeken we graag naar een oplossing. Indien je je klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kun je je wenden tot de klachtencoördinator van de betreffende vestiging.

De klachtencoördinator helpt je bij het zoeken naar een bevredigende oplossing voor jouw klacht en informeert je over het klachtenproces. Bij de klachtencoördinator kun je ook terecht voor al je vragen omtrent klachten. Je kunt contact opnemen met de klachtencoördinator door het klachtenformulier in te vullen. Klik hier voor het formulier.
Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van de klachtencoördinator.

De algemene voorwaarden opgesteld door de ZKN worden door Bey by Bergman Clinics in acht genomen, klik hier voor de algemene voorwaarden.


De geschillencommissie
De algemene voorwaarden opgesteld door de ZKN worden door Bergman Clinics in acht genomen, klik hier voor de algemene voorwaarden. Bergman Clinics is als lid van Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) aangesloten bij de erkende Geschillencommissie ZKN. Deze onafhankelijke geschillencommissie kan een definitieve uitspraak over uw klacht doen. 
Meer informatie over de geschillencommissie kun je hier vinden.


Wil je een consult boeken?

Dan bellen we je graag terug.

Maak een afspraak

Heeft u vragen?

Bel ons dan op het volgende nummer.

088 9000 535