De plastisch chirurg neemt alle tijd om de MACS-lift rustig met je door te spreken. Hij kijkt of je wensen technisch mogelijk zijn. Dit heeft ondermeer te maken met de structuur en elasticiteit van je huid.

Het gesprek met de consulent

Na het intakegesprek met de arts heb je een gesprek met de consulente. Ze zal je informatie geven over hoe het traject eruit zal gaan zien, informeren over de nazorg, de kosten en de tijdsplanning. De consulent is je contactpersoon en zal je door het gehele traject begeleiden. Op basis van de intake met de chirurg en het gesprek met de consulente kun je een weloverwogen beslissing nemen. Dit eerste bezoek aan de plastisch chirurg en de consulente is bij ons altijd gratis en je krijgt alle informatie mee naar huis.

Wat zijn de risico's van een facelift?

Bij elke chirurgische ingreep is er een klein risico op complicaties zoals een wondinfectie of nabloedingen. De risico's van een facelift zijn klein. Een van de meest voorkomende complicaties bij deze operatie is een bloeduitstorting. Deze is zelden ernstig van aard en verdwijnt vanzelf. Soms verandert het gevoel in de huid tijdelijk, met name van het oor. Voor de ingreep bespreekt de chirurg de mogelijke risico's met je.

Waar kan ik voor en na foto's van facelifts vinden?

Waar kan ik een facelift laten uitvoeren?

Voor een facelift kun je terecht in onze vestigingen in 's Hertogenbosch, Amsterdam, Den Haag, Haarlem, Heerenveen, Hilversum, Utrecht, Den Bosch, Velp en Zwolle. Bekijk hier de locaties.