Tijdens de eerste afspraak geeft de chirurg uitleg over de ingreep, de mogelijke risico’s en de nazorg. De chirurg bekijkt je gezicht en bespreekt de mogelijkheden en alle soorten fillers. Ook zal de chirurg vragen stellen over je algemene gezondheid, medische achtergrond en medicijngebruik. Gebruik je medicijnen? Neem dan een recente medicatielijst mee. In overleg met de arts staak je indien nodig met medicijngebruik.

Na het intakegesprek met de arts heb je een gesprek met de consulente. Ze zal je informatie geven over hoe het traject eruit zal gaan zien, informeren over de nazorg de kosten en de tijdsplanning. De consulent is je contactpersoon en zal je door het gehele traject begeleiden.

Waar kan ik terecht voor een Restylane filler behandeling?

De vestigingen van Bey in Amsterdam, Haarlem, Den Haag, Heerenveen, Utrecht, Hilvesrum en Zwolle bieden Restylane filler behandelingen aan. Bekijk onze locaties.

Op welke locaties kan ik terecht voor een Botox behandeling?

De vestigingen van Bey in Amsterdam, Haarlem, Den Haag, Heerenveen, Utrecht, Hilvesrum en Zwolle bieden Botox behandelingen aan. Bekijk onze locaties.

Is het gevaarlijk om fillers te laten inbrengen als ik net een COVID-19 vaccinatie heb gehad?

Uit onderzoek is gebleken dat er een kleine kans bestaat dat een recente filler behandeling een reactie vertoont op een COVID-19-vaccinatie.
Wij adviseren je daarom dringend om vanaf 2 weken voor- tot twee na een COVID-19-vaccinatie geen fillerbehandeling te ondergaan.